Klaar voor vertrek!

Nederland, Hoogeloon

De laatste technische handelingen zijn door Toon verricht en nieuwe banden eronder. Het Sint Lucas College heeft de stickers gemaakt en er opgeplakt en de auto is gepakt, alles wat we mee willen nemen past er in. We zijn klaar voor vertrek. Nog één nachtje slapen… echt een vreemde gewaarwording. Ruim een jaar hebben we ons voorbereid en diverse activiteiten georganiseerd en nu is het dan bijna zo ver.
Maar voor we gaan willen we onze oprechte dank uitspreken voor de overweldigende belangstelling, dit heeft onze stoutste verwachtingen overtrokken. Heel veel leuke berichtjes, betrokkenheid, medewerking, mediabelangstelling en zeker de donaties. Grote en kleine bedragen, voor ons waren ze allemaal GROOTS! Heel, heel veel dank hiervoor. We nemen iedereen in gedachten mee op ons avontuur. We vinden het leuk als je ons volgt. Dat kan via onze facebookpagina maar zeker ook hier via Pindat.
30 Oktober zijn we weer terug met hopelijk een koffer vol fantastische herinneringen. Houdoe en tot ziens!

Veel plezier en geniet ervan zal jullie op de voet volgen gr

Han berkers 2018-10-05 18:20:06

Héél veel succes Bart en Toon!! En: geniet, geniet, geniet!! We gaan jullie zeker volgen! Zijn nu al benieuwd naar spannende, mooie en fantastische foto's en verhalen!

Jan en Lizet 2018-10-05 19:31:24

Heel veel succes!! Ook ik ga jullie avonturen op volgen. Heerlijk om de reis op afstand toch een beetje mee te kunnen maken😄 Geniet ervan!!!! Groetjes, Esther

Esther 2018-10-05 20:11:20

Hey Toon en Bart Heel veel suc6 en geniet ontzettend veel van jullie avontuur. Ook wij in de Akkerstraat/hoofdstraat zijn benieuwd naar al jullie belevenissen. Grt. Van Simone Zoë Lois Rens Rob en heel het Robbies team

Rob bolte 2018-10-05 20:13:47

Succes en goede reis. En dat ook nog voor een goed doel. Goed bezig mannen!

Janus Roosen 2018-10-05 22:51:17

Bart en Toon Wij vrezen dat er van dat ene nachtje slapen niet veel zal komen !! . Wij rijden in gedachten met jullie mee en zijn razend benieuwd naar jullie verslagen. We hebben er alle vertrouwen in dat jullie deze reis tot een groot succes maken.

Maria en Rinus Peeters 2018-10-05 23:27:45

Goede reis Bart en Toon. Hoop dat het voorspoedig verloopt. Groet Ben een Marian.

Ben vermeulen 2018-10-06 08:36:56

Veel plezier en veel veilige kilometers

John bressers 2018-10-07 22:13:17

Bedankt allemaal voor de leuke berichten!! Nu aan de Costa del Sol. Lekker uitrusten voor morgen de oversteek met de Ferry naar Afrika. Groeten Bart