Mijn avonturen in down under en nieuwzeeland!

1 dec 2015 - 1 jul 2016

Jajaa over twee weekjes is het zo ver, dan stap ik op het vliegtuig onderweg naar de ANDERE KANT VAN DE WERELD!!!

Mijn avontuur begint in Sydney, waar ik de eerste twee maanden verblijf en hopelijk een mooi baantje vind. Daarna vlieg ik naar christchurch (plaatsje in het zuider eiland van nieuwzeeland) daar begin ik me twee maanden lange reis door nieuwzeeland waar ik eindig in aukland (op het zuidereiland).
vervolgens vlieg ik vanaf daar weer terug naar Sydney, waar ik waarschijnlijk me buideltje geld weer moet aanvullen, om tenslotte me reis langs de oostkust van australie voort te zetten!

Tja dit is ongveer mijn planning maarja,, je weet maar nooit het kan zomaar anders lopen!
Via deze blog en natuurlijk facebook zou ik jullie op de hoogte houden,en dan zie ik jullie over 8 maandjes! Ciaoooooo!<3

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Eline.op.reis volgen

Ontvang een email zodra Eline.op.reis een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis