Beach and paintings

Australië, Coogee

Enkele weken geleden heb ik het mooie nieuwzeeland weer ingewisseld voor zonninge Australië! Bij het verlaten van nieuwzeeland werd ik nog extra herinnerd hoe aardig en attent de mensen hier zijn!
Toen ik op het vliegveld in auckland zat te wachten voor me vlucht bedacht ik me dat ik nog wat nieuwzeelandse dollers had, dus leek het me een goed plan om die laatste dollers te spenderen aan een lekker bakkie koffie met een muffin, toen ik in de rij stond en ondertussen nog me laatste dollers telde zei de vrouw achter me uit het niets "ik betaal vandaag voor je, Wat wil je hebben!" ik legde haar uit dat het niet hoefde omdat ik me laatste dollers wou op maken! Maar ze stond erop, en betaalde vervolgens me bakkie koffie en een heerlijke muffin!

Ondertussen ben ik al enkele weken terug in Sydney en heel wat ervaringen rijker! momenteel werk ik als fulltime schilderijen verkoper, En deel ik een appartement met 4 collega's paar minutjes van het strand in Sydney, waar ik elke ochtend even een duik in neem na een prachtige run langs de vele stranden van Sydney!
Afgelopen week zijn we een weekje in Melbourne geweest om daar te werken, en over een maandje staat brisban op de planning! Zo zie je nog eens wat!