Tussen kunst en kitsch

Australië, Coffs harbour

Hi mate, jaa hoor ik ben nog in leven!

Afgelopen maanden ben ik weer heel wat ervaringen rijker geworden, ik heb namelijk afgelopen tijd gewerkt als doorknocker/schilderijen verkoper/ tussen kunst en kitsch kenner! Een shitty backpackers job met een geweldig team!
Het team is de reden dat ik het drie maanden heb vol gehouden, want 6 dagen in de week op deuren kloppen en hopen dat er iemand open doet die geïnteresseerd is om naar je schilderijen te kijken en je onzin verhaaltje aan te horen, en niet de deur in je gezicht dicht slaat, kan soms aardig frustrerend zijn!
Maar buiten de nare mensen heb ik ook een heleboel lieve gastvrije ontmoet, die me uitnodigde om thee te drinken en me vol stoude met chocolade en andere lekkernijen en amazing stories vertelde! Mensen die hun telefoon nummer gaven en zeiden als er iets is kan je altijd bellen en als je alleen voelt kan je altijd langs komen voor een kopje thee!

So na drie maanden gewoond to hebben in coogee (een van de stranden in Sydney) samen met 6 collega's (lees "mates for life") waaronder 2 Engelse girls, 2 Duitse girls en 3 ischaelische boys, is het tijd om mijn nieuwe familie te verlaten en veder te Reizen!

Samen met drie andere kunstkenners heb ik een villa op wielen gehuurd en het plan is om een maand de oostkust van Australië af te reizen! vele km rijden, veel avonturen te beleven, veel goon drinken (smeringe goedkope wijn in een box) en heel veel funn hebben!

Ik hou jullie op de hoogte! Cheers✌