Na regen komt zonneschijn!

Nieuw-Zeeland, Milford sound

Ik had voordat ik naar nieuwzeeland ging gehoord over dat je hier alle seizoenen kan mee maken in een week, nou dat hebben we geweten! Na een aantal koude dagen (9*c) met flink veel regen waarbij we met zijn drieën gezellig knus ons eten aan het opwarmen waren in een auto en monopoly aan het spelen waren(die ik altijd win), is het weer gelukkig weer omgekeerd naar een zonninge 20/25 graden!

Afgelopen weken hebben we veel km's gereden, veel mooie dingen gezien, maar vooral ook veel plezier gehad!

Via het westen zijn we naar het zuiden gereden langs veel mooie plaatsjes, maar de hoogte punten zijn wel echt het wanaka meer, waar we paar heerlijke zonnige dagen hebben gehad met mooie wandelingen en ruige mountainbike sessies!

Mount Cook, de hoogste berg van nieuwzeeland die bestrooid is met witte sneeuw en hevige ijsvlaktes met daaraan gelegen een blauw meer, maar dan echt BLAUW!!

Milfort sound, een van de fjorden van nieuwzeeland die ondanks het slechte weer spectaculair er uit zag, doordat er veel regen was gevallen er overal watervallen tevoorschijn kwamen!

Inmiddels is onze tour door het zuider eiland bijna ten einde, vandaag kwamen we weer aan in picton waar ook onze tour begon, om vervolgens morgen de boot naar het noorden eiland te pakken!

Gezellig Eline! Ik ben nu in Taupo, morgen en overmorgen Whakahoro blue duck station farm, daarna twee nachten Tongariro en dan Wellington. Gaan we meeten? :D