Merry christmas

Australië, Sussex inlet

Kerst vier ik dit jaar niet in de sneeuw zoals gewoonlijk, waar ons kerstmaal bestond uit kaisersmarre met gluwijn, maar bij jerry en ingrid wat verre familie van mij is. Ze hebben me veel van de omgeving laten zien ookal hadden we wel enkele slechte regenachtige dagen.
Eerste kerstdag hebben we kerst gevierd bij de zoon van hun, waar nog meer familie leden na toe kwamen in totaal waren we ongeveer met een groep van 25 man.
We hebben heerlijk geluncht met salades, broodjes en een varken die enkele dagen daarvoor nog vrolijk in hun tuin rond liep! Vervolgens zijn we naar het meer gegaan waar ze allemaal tenten hadden neer gezet om nog even te zwemmen,Chillen en een drankje te drinken!
Het was een heerlijke dag en ben blij om deze nieuwe familie te leren kennen!
Morgen vertrekken Nina en ik naar Melbourne om nog even goed samen oud en nieuw te vieren om vervolgens ons eigen weg te gaan!

Nog een fijne kerst allemaal en een goed 2016! 🎆

Nina heeft onze pet varken geslacht . Nu geen pets meer.

Jerry Noordermeer 2015-12-26 08:14:43

Heerlijk om je verhaaltjes te lezen, en te genieten van je foto,s. Super hè om nieuwe familie te leren kennen, ze mogen ook in Nederland komen logeren hoor!

Christien 2015-12-26 10:17:40

Hey Eline! Happy new year aan de andere kant van de wereld! Wel bijzonder, hier nog 12 uur te gaan en bij jou over 1 uurtje al 2016! Maak er een mooi 2016 van!!! Groetjes uit almere