Happy New year! 🎆

Australië, Melbourne

Ik ben al een aantal daagjes in Melbourne en wat een heerlijke stad is dit(veel leuker dan Sydney) veel cafetjes,restaurantjes, muziek op straat en een leuke boulevard langs te water!

Natuurlijk was het gister oud en nieuw, en doordat veel mensen uit me hostel kaartjes hadden voor een duur feest, hadden Nina een ik een berichtje op Facebook geplaatst,of er meer mensen zin hadden om in het park te zitten met een hapje en een drankje om vervolgens te genieten van de vuurwerkshow!
Uiteindelijk zaten we daar met een stuk of 15 mensen, wat super gezellig was!
Om 12 uur begon het vuurwerk wat van de 8 hoogste gebouwen van Melbourne werd afgestoken, hier hadden we super goed zicht op en het was super mooi!

Natuurlijk kan op 1 januari de nieuwjaarsduik niet ontbreken!
Ook dit was allemaal via Facebook geregeld, het plan was allemaal een beetje vaagjes niemand wist hoeveel mensen er zouden komen!
Uiteindelijk waren we met een groep van 30 dutchies, na het afsteken van een sterretje(die ik heel stom een avond daarvoor was vergeten mee te nemen vanuit het hostel) zijn we met zijn alle het water in gerend!
Een Nederlands gezin die in Melbourne wonen hadden een aantal oliebollen mee genomen dus heb ik toch nog genoten van een oliebolletje! :)

Ik hoop dat jullie allemaal een goede jaarwisseling hebben gehad en Wens jullie een goed 2016!

Ik verblijf nog enkele dagen hier in Melbourne en dan ga ik terug naar Sydney want volgende week ga ik naar NIEUWZEELAND!!

Dikke kus van Eline

Hoi Pino, Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar. Zo te zien hebben jullie het heel gezellig gehad met de jaarwisseling. Vier plezier in Nieuw Zeeland. Goeie reis.