USA 2014

Verenigde Staten, Salt lake City

Nooit gedacht dat we ooit op verlof zouden gaan naar de USA, en toch. Vicky wil naar de USA voor haar klas reünie want in haar jonge jaren zat ze daar 1 jaar op school. Geen probleem zulle, we gaan mee en dit voor 3 weken. We zoeken uit waar en wat we willen zien en met dank aan het “reiskantoor Best of Travel” worden alle hotels, auto en vliegtuig geboekt.
Het is nu 19u35 plaatselijke tijd en staan op de luchthaven van Salt Lake City. We zijn op 5 juli vertrokken vanuit Brussel om 11u05 en hebben er een vlucht van 14u opzitten met tussenstop in Atlanta en dus films bekeken, wat door het venstertje gluren naar de ijsbergen onder ons en proberen te slapen wat niet lukt. Toch vreemd dat je de zon niet zie ondergaan, vertrokken tijdens de dag en 14 u later toekomen en het is nog altijd dag!
Onze 1ste x in de USA, dus bij grenscontrole in Atlanta vingerafdrukken nemen en irisscan maar alles verloopt vlot.
Oef, de bagage is mee en kunnen nu onze wagen gaan ophalen bij de luchthaven, t' is precies wat groot onze wagen voor de komende dagen. Nu we zijn dan ook met 6 personen en dus 6 valiezen en toch kan alles precies in de auto, nu richting hotel ( Crystal Inn Salt Lake City ).
Onze kamer is prima met 1 groot bed, maar voor de andere dus 4 personen staat ook maar 1 bed. Oei, even naar de lobby maar geen probleem ze krijgen een andere kamer met 2 bedden en een bubbelbad.

Zal zeker de moeite geweest zijn, zo te zien op de vliegmasiene zagen jullie het helemaal zitten. Hendrik en Martine

Hendrik Debeuf 2014-08-13 20:35:25

We waren klaar voor de grote reis. Alleen al op een luchthaven in de USA is de moeite.