Elly, Cambridge, Londen

Nederland, Tilburg

Vandaag eerst naar Ely om de kathedraal te bezoeken. Een prachtige kerk. In de kerk is een glas in lood museum en ook daar even rondgelopen. Tot slot even naar de markt om een broodje te kopen.
Vervolgens naar Camebridge. Voordat we het centrum gaan rijden we een rondje over het science park. Moderne gebouwen met onderzoekscentra van de universiteit.
Het centrum can Camebridge is prachtig. Een drukke stad met natuurlijk veel studenten. De chauffeur geeft ons een korte stadswandeling. De stad is omgeven door een rivier en wordt ook wel klein Venetië genoemd. Er varen platte boten met punters. Helaas hebben we geen tijd voor een tochtje.
We bezoeken zelf nog St John's college. De bibliotheek is vandaag toevallig gratis te bezoeken.
Terug naar het hotel om snel te eten. Daarna de bus in voor de London by Night. Het duurt even voor we Londen in zijn. We stoppen bij de Docks om de Towerbridge te bezoeken. Die is prachtig verlicht. We rijden langs prachtig verlichte gebouwd, sky scrapers. De Shart is de hoogste. We komen langs St. Paul's Cathedral. Daar zijn film opnames aan de gang.
We stoppen daarna aan de Theems met uitzicht op de London Eye. Nas had voor een hapje en drankje gezorgd.