Bijna tijd om te gaan...

Colombia, Bogota

Hallo volgers,

Het is bijna zo ver... vertrek naar Colombia. Met twee rugzakken bepakt zal ik Colombia doortrekken.
De globale planning is beginnen in Bogotá waar ik de familie ga bezoeken. Dan de weg vervolgen naar Cali, stad van de salsa. Vervolgens op weg naar Medellin, bekend van Pablo Escobar. Daarna chillen in Cartagena en vanuit daar richting Islas del Roasario waar de bountysfeer heerst. Vanuit daar verder naar het noorden om in Tanganga een trek naar Ciudad Perdida (de Verloren Stad) te regelen. Na vijf dagen, 44 kilometer, 1.200 meter hoogte en twintig keer de rivier doorkruist te hebben, hoop ik een ervaring rijker te zijn. Namelijk het zien van de oude bergstad van de Tairona Indianen welke 650 jaar ouder is dan Machu Picchu. Overigens denken archeologen dat deze stad ook zo'n tien maal groter was dan Machu Picchu. Ik ben benieuwd. Na deze trek zal ik nog enkele dagen in Tayrona National Park verblijven om vervolgens naar Bogotá terug te keren.Dan houdt het nog niet op.... Vanuit daar heb ik nog 3,5 dag New York voor de boeg. Een groot verschil aangezien het daar winter is.

Ik probeer jullie op regelmatige basis op de hoogte te houden van alle reisverhalen.

Veel leesplezier!

Gr. Paul

Ik lees het al...dat wordt weer één groot avontuur :-)!! Heeel veel plezier, geniet van alles wat op je pad komt!! En groetjes aan la familia ;-)! Xx Karin

Karin 2013-12-15 13:39:47

Zo avonturier, ik zie dat je er klaar voor bent. Hou je haaks en ik kijk uit naar je boeiende verhalen.

Adri 2013-12-16 13:08:05

En Pauluske, veilig aangekomen daar en goede reis gehad?

Marloes 2013-12-19 12:01:33

Hoi paul. We hopen voor je dat je een geweldige reis tegemoet gaat. We zullen het vanuit Thailand zoveel mogelijk proberen te volgen. Hangt af van internet he en dat is niet altijd geweldig. Kijk goed uit, ben voorzichtig en vooral geniet van je reis. Groetjes van ons uit Ao nang ( Krabi) Ton en Lisette