USA Experience

Verenigde Staten, New York

Manhattan Day 1

Na een prima vlucht half uurtje eerder aankomen op JFK airport. Wat een heerlijk weer! Wellicht een tikje te warm, want met 34 graden in een stad als deze wordt shoppen een stuk minder aantrekkelijk. Goed voor de portemonnee, en voor de mentale rust, want na een verfrissende douche in hotel Belleclaire, welke overigens pal achter Broadway gesitueerd is, hebben we een heerlijke wandeling gemaakt door Riverside park. En, de naam zegt het al, dit park strekt zich langs de Hudson River, waardoor je een heel end langs de kades van de westkust van Manhattan kan lopen. De mensen die de stad niet waren ontvlucht, want het was een stuk rustiger, waren op hetzelfde idee gekomen; we werden vergezeld door fietsers, wandelaars, mensen die een potje basketbal deden en natuurlijk de welbekende squirrel, oftewel eekhoorntjes.

Die avond hebben we heerlijk gegeten in een Japans-Mexicaans restaurant waar we door een fout te veel sushi kregen, heel vervelend allemaal. (Patje zijn nieuwe favoriete voedsel)

Door het tijdverschil lagen we om 9 uur al in bed en ja, dan doe je om 5 uur 's ochtends de oogjes al weer open. Niet erg in /the city that never sleeps/!

Dank voor het leuke verslag de eerste dag in de Big City! Er zullen de komende tijd nog wel veel verslagen volgen. Ik zie ernaar uit en zal ze met enthousiasme lezen. Liefs mam .xxx

Yvonne Venema 2013-07-09 17:26:31

Klinkt inderdaad goed en leuk om te lezen. Veel plezier en doe voorzichtig. X