16 (15) Sapa

Vietnam, Thành phố Hạ Long

9 uur weg toch maar besloten om de kleine wandeling te gaan doen.
Hadden een beetje spijt, nu alleen maar bedolven door de dames van de stammen.
De mist trok gelukkig op. Wel mooie foto.s gemaakt.

Daarna weer een lekkere lunch bij me gecko.

NOG even zitten kletsen met Bep. Ook zij heeft haar rug zakje. Twee kindjes verloren aan een ziekte. Nu nog een zoon over. Grrr.

Na de lunch naar onze kamer gegaan.
Even de boel opgeruimd, want morgenochtend om 8 uur weer terug naar Hanoi.
Even met Suzan gesproken. En later op de avond bij ons met Cootje. Het ging goed zegt ze. Wel vaak moe. En de borst is wel rood en onder haar arm doet het zeer.

Maar ze is nog steeds positief.
Super trots op haar.
Om half zeven gaan we met Robin en Suzanne en Hermien en Mattie en Marion en Arjan op zoek naar een leuk restaurant.

Leuke gezellige avond gehad. En daarna op bed nog even wat gelezen. Bij zessen uit mn zelf wakker.
Ik kan terug kijken op een mooie, gezellige vakantie. Tussen ons is er geen onvertogen woord gevallen. Ik ben super trots hoe hij in de groep staat. Maar nog meer hoe hij tegen mij is.
Morgen ochtend 8 uur weg.