Lovran

Kroatië, Lovran

8.10 moeten bij de bus zijn.
We hadden de wekker op 6.30 gezet.
Lekker ontbijtje, nu nog bewolkt buiten.

Op weg naar Zagreb. We maken tussen door nog een stop. Dit word een lange bus reis.
Aangekomen in Zagreb Is het 11.30 en hebben we eerst een stadstour gemaakt. Het zonnetje is gaan schijnen en nu is hrt 32 graden. Zagreb is verdeelt in de beneden bouw en boven bouw. Mooie ruime stad. Vandaag de eerste kerk bezocht. En ja het was weer eens een mooie kerk. Er was een kleine dienst aan de gang.
Daarna met de locale gids een stadwandeling gemaakt.

Daarna tot half vier vrije tijd. Melissa en Bea en Johan gingen met ons mee.
Eerst wat gegeten en uit gerust.
Daarna nog een ijsje kopen, en dan is het toch echt half vier geworden. De terug reis naar ons nieuwe hotel is het echt stil in de bus. We rijden nu al ander half uur!
In her nieuwe hotel verblijven we ook maar een nacht.
Hotel weer prima.
Eten niet in buffet vorm.
Was niet echt bijzonder, de soep moest heeeeel snel opgegeten worden. Hoofd maal niks bijzonders. Maar we hadden het aan tafel heel gezellig.

Daarna nog met de drie zusters met mannen en Johan en Bea lopen dollen op het terras.