Pompei -Napels

Italië, Pompei

Half zeven wakker. Om 8 uur weg. En gaan we op weg naar Pompei.
Het schijnt toch dat Napels een zeer gewelddadige stad is. Zo wat elke dag worden daar mensen neer geschoten.

Er heerst heel veel criminaliteit daar.
Half tien bij een weg restaurant even koffie gedronken. En tien uur de bus weer in.
Ondertussen zijn de enveloppen door gekomen voor Gerda en de chauffeur. Dit keer geen gezeur gelukkig.
Na een half uurtje rijden door de bergen met hele smalle weggetjes kwamen we aan in Montecassino. Daar hebben we weer een schitterende kerk bezocht. De Basilica Kattedrale Di Montecassino.
Na een uurtje weer in de bus.
Inmiddels bij twaalven.
Na een stop voor de lunch, die erg lekker was. Om een uur in de bus.

Om half drie hopen we in pompei te zijn.
Van drie uur tot half zes in de kokende zo'n Pompei bezichtigt.
We hadden weer een leuke gids.
Ze was heel enthousiast en ze kon blijven vertellen.
Maar na twee en half uur waren we het behoorlijk zat.
Dit was weer een goed hotel. Eten was goed. Daarna met een aantal buiten gezeten.