Verona

Italië, Verona

Best goed geslapen. Weinig last van mn benen.
Opgestaan om half zeven.
Kwart over zeven aan het ontbijt.
Kwart over acht in de bus.
Het weer is heerlijk.

Vandaag uit de pot E 20,00 met de lunch.
Om half twaalf ongeveer in het centrum. Ik ben met gerda even naar de apotheek gegaan.
Daarna op een pleintje koffie gedronken. Samen met Bernadine toch even Sara in gegaan.
Om kwart voor een verzamelen, en toen maar een restaurant gelopen
Lekker gegeten, meloen met ham en pizza.

Om even voor drie uur in de bus voor een rondrit door Verona.
Le chiese storiche Di Verona kerk bezocht. Vier uur nu een stads tour vanuit de bus.
Oude romijnse brug.
Daarna een stads tour warm maar leuk. We hebben het huis van Romio gezien. En daarna het beruchte balkonnetje.
Om even over zessen weer in de bus. Vandaag zeker 29 graden. Gerda vertelde dat het tot maandag slecht was. Ook hier veel regen en zeer lage temperaturen.
Nu onderweg naar het hotel daar doen we ongeveer een half uurtje over doen.