Toscane

Italië, Toscane

Zitten nu in Toscane. In Luca Hotel in de bergen. Kamer niks aan behoorlijk klein. Eten niet echt iets bijzonders. Maar goed geslapen.

Ontbijt best redelijk, nu vanaf 8 uur in de bus. Gaan vandaag 2x met een.boot en twee keer trein.
Ze geeft vandaag 26.00 E uit.
Half tien op de boulevard.
Gaan zo de boot nemen naar porto Venere de tocht is ongeveer een half uur.

Een half uur gelopen in portovenvere. Gelijk gepint E 300.00. In een leuk restaurant koffie gedronken. Rash is over een paar dagen jarig en heeft getrakteerd op koffie.
Daarna na een wandeling weer de boot op. Heerlijk gevaren naar Monterossa.

Met zn achten naar een pizzeria. En weer even door het kleine plaatsje gelopen. Weer een lekker ijsje gegeten. Toen door lopen want om half vier moesten we bij de trein zijn. Om kwart voor vijf stonden we er nog op het station.
Even over vijfen kwam eindelijk de trein. 😠😠 De rest van de avond zat ik er door heen. Voeten weer zo dik! Voor tienen op onze kamer.
Morgen gaan we naar Pizza en Luca. Kwart over acht moeten de koffers in de bus staan.