Neum

Nederland,

Lekker geslapen!
Om kwart voor acht het ontbijt, en om kwart voor negen in de bus.
En ja hoor paspoorten controle.
Toch stiekem een foto gemaakt.
Gelukkig viel het mee, de helft van de paspoorten zijn gecontroleerd.

Maar we zijn weer in Kroatie.

Een kleine stop in Ston. Buiten de stadsmuur en klein kerkje niet veel te bezichtigen. Maar wel weer leuk.
Na een klein boot tochtje zijn we in korcula. Weer een stads wandeling en daarna vrije dag.
Heerlijke pannenkoek gegeten.
Met ijs,ananas, aardbeien, slagroom. Daarna tonnetje rond.
Nu op weg naar de wijn proeverij.

17.00 weer in de bus, na onze wijnproeverij. Het was in een betrekkelijke kleine wijnproeverij.
Niet mijn wijn! Maar wel weer gezellig. Nu weer naar het vaste land hopelijk niet al teveel oponthoud bij de grens. Want we moeten weer over de grens naar Bosnië.
Om half 6 waren we weer in ons hotel in Neum. Toch nog even de zee in geweest. Avond eten een 6je. Maar had toch niet veel honger nog na mn pannenkoek. Nog even over de boulevard gelopen, koffie gedronken en om kwart voor elf terug in hotel. Koffers weer inpakken, morgen weer terug naar kroatie. Voor ons een na het laatste hotel.