Een dagje waterpret...

Spanje, Maspalomas

Onze twee kleine paloma's zijn alweer vroeg uit de veren. Ze horen waarschijnlijk de hotdogs en het zwembad naar ze roepen... Sun is shining and the weather is sweet...

Dan maar snel gaan ontbijten. Weer veel te veel keuze, maar net dat beetje anders. Onze zwembroek aan en naar het zwembad. We blijven lang hangen bij het water. Nog een sessie aquagym meepikken, tot de honger weer toeslaat. We moeten nog naar de winkel, waar we vlot een lunch en apero weten te vinden.

We willen nog de duinen van Maspalomas gaan bekijken. Het lijkt een ideaal moment voor een strandwandeling... Dat is buiten de meisjes gerekend natuurlijk: die zien de oceaan (wat is nu eigenlijk het verschil met een zee? šŸ¤”) en moeten er in! En weer zoveel stenen om uit te graven, in te graven, te herontdekken en te stapelen. 10 stappen verder zijn er nieuwe stenen, en ze beginnen opnieuw.
Toch heel eventjes de duinen beklimmen. We willen nog wat verder wandelen, maar de vele nudisten, doen ons al snel omkeren. Een compleet naakt dansende oude man is de druppel...

Tijd voor nog wat meer spetter- en spatplezier. Oma keek toe, en zag dat het goed was. Dolletjes! Jitse is de zeekoningin, mama geeft zich gemakkelijk gewonnen en Jutta darteld overal doorheen. Ze is met geen stok uit het water te krijgen...

Het vele ravotten doet de maatjes toegeven om toch huiswaarts te keren. Het zand wordt afgespoeld onder een deugddoende warme douche (na al het koude water, kan warm water enorm deugd doen). Nog gezellig veel eten in het restaurant, een spelletje uno, en ze zijn klaar voor hun bed. Alweer uitgeteld na een leuke dag...

Amaai jullie zullen allemaal goed gerimpeld geweest zijn van al dat water! Ziet er de max uit.