Op weg naar...

Nederland, Benschop

Vandaag staat compleet in teken van vertrekken... We vliegen er stevig in met poffertjes als ontbijt en het afwerken van de valiezen. Het dringt nog niet door: wij zijn samen in verlof... We snakken naar mooi weer, lekker eten, samen leuke dingen doen, ontspannen... Eerst nog efkes hectisch doen...

Eerst komt oma. Samen wuiven we het appartementje uit en stappen richting de trein: altijd een belevenis! Met een magazine of twee en knabbelgroentjes komen de meisjes al heel ver.

Dan is er de luchthaven. Vanaf we onszelf door de controle gesleurd hebben, is het tijd voor een aperitiefje. We zijn mooi op tijd, het vliegtuig iets minder. Klaar voor 4u5min vliegen. Gewapend met een rugzak vol speelgoed en tetris, houden we ons goed bezig. We komen toe bij 18 graden en lichte... regen. De lokale mensen en natuur zijn daar blij om, wij dan ook maar...

Onze dag heeft er een uurtje extra bij, wat op gaat aan: vind de auto 🤪. Voor de kindjes is het al lastig geweest... en nog eens zitten... Het is al donker, maar dat er palmbomen groeien, valt ze meteen op! Jitse zou zooooo graag nog het zwembad in duiken, maar dat kan om 20u s avonds niet meer...

Honger is ondertussen ook van de partij, dus we gaan snel iets eten in het restaurant van ons hotel. Het buffet kan iedereen bekoren. Goed gevuld, wil Jutta snel naar bed. doodop na een dagje onderweg... Jitse wil nog een spelletje spelen en duikt daarna in bed bij oma. Jutta ligt namelijk te gelukzalig te knorren...

Klinkt goed! Hopelijk kan het weer nu beteren! Jitse bij oma in bed zal ze ook wel de max gevonden hebben. TAMUSEMENT!!

Han Decorte 2022-02-27 20:09:24

Nice! kom nog terug hé ☺️