Reisdag, lijkt wel een werkdag

Frankrijk, La Roche-de-Glun

We hebben heerlijk geslapen en zijn er bijtijds uit. Eerst even de kachel aan want het is 12 graden in de camper.
Na het ontbijt rijden we weg. Een klein stukje binnendoor om daarna kilometers te vreten op de snelweg. De planning is om vandaag 600 km te rijden, dan zijn we 10 km ten noorden van Valence. Alles gaat goed en na wat stops arriveren we in Lyon om half drie. Hier rijden we de file in voor de tunnel, altijd hetzelfde.

Na Lyon willen we geen tol meer rijden, elke keer moeten we op de rode knop drukken omdat ze ons in de verkeerde klasse indelen. Scheelt toch 30 euro op het stuk van vandaag.
de laatste 40 km gaan we binnendoor, zien we ook nog iets. We gaan dwars door Vienne, waar het heel erg druk is. Dan naar Tain Hermitage waar we het nog drukker is.

Om 5 uur komen we aan op de camperplaats en er is nog volop plek. Dit had ik ook al even bekeken op de website van https://campingcarpark.com/en/shop/parking-areas/la-roche-de-glun/
We staan half in de schaduw en half in de zon en hebben schotel ontvangst.

Na het eten, ja nu wel de pasta uit de vriezer gehaald, gaan we een rondje lopen. Aan de overkant een kleine supermarkt. Het dorpje is uitgestorven.

Nu weer in de camper en de rest van de avond series kijken op de laptop en lezen.

Morgen op de fiets naar Valence.