We zijn weer op weg.

Luxemburg, Dudelange

Gistermiddag om 2 uur vertrokken. Gaan we over Antwerpen/Brussel of rijden we om via Maastricht/Luik? We gaan via Maastricht omdat we verwachten bij Antwerpen en Brussel in de files te komen.
In Nederland rijdt alles lekker door maar op de rondweg bij Luik is het druk, erg druk. we staan in de file. We mogen niet door Luik en moeten iets van 25 km omrijden voor 3 km door de stad.

Na Luik gaan we een parkeerplaats op om te eten. Ik zoeken in de koelkast naar de zak met pasta die ik uit de vriezer had gehaald. Maar helaas Roel dacht dat die in de vriezer moest dus daar is die weer ingelegd woensdagavond.

We staan gelukkig bij een tankstation met een kleine Delhaize supermarkt en we halen sushi, zalmsalade en lasagne. We hebben heerlijk gegeten, de spaghetti komt morgen wel.

Na het eten rijden we door naar Dudelange. Dit plaatsje ligt net voor de Franse grens. Voor dat we van de weg afgaan gooien we de dieseltank nog even vol voor €1,103.

In Dudelange aangekomen staat de kleine camperplaats vol en rijden er 6 campers rond op zoek naar een plekje. Wij zetten de camper bij een sportvereniging en staan prima. We lezen nog wat en gaan op tijd naar bed.

Na een goede nachtrust worden we wakker in een koude camper; 12 graden. Zo koud is het lang niet geweest in de camper. Gauw de kachel aan en nog even terug in bed.

Vandaag weer verder naar het zuiden. We zien wel waar we uitkomen.