Agios Andreas en weggestuurd

Griekenland, Agios Andreas

Vanmorgen maar een klein stukje gereden maar wel een stukje met hindernissen. In Petalidi was markt en het is daar al erg smal maar als dan ook nog iedereen dubbel staat en er een vrachtwagen, bestelauto en een camper er door moeten dan in de chaos compleet. Wij hebben de vrachtwagen maar zijn gang laten gaan en die maakte de weg wel voor ons leeg.

We staan nu op de voormcamping in AgAndreas. Ik verwacht dat hier over een paar jaar geen mogelijkheden in het seizoen meer zijn voor campers.
De beachclub vooraan is verder uitgebreid en ook achteraan is nu iemand bezig om een heel terras met ligstoelen te maken.

Voorlopig staan we hier weer prima voor de komende dagen. — in Agios Andreas, Messinia, Greece.

We zijn om 6 uur weggestuurd door de politie in Agios Andreas. Binnen een half uur moesten we weg zijn anders boete van 300 euro.
We staan nu aan de haven in Petaldi met meerdere campers. Nu uit eten en morgen zien we wel weer verder.