Dag 23 en 24: Vancouver - Amsterdam

Nederland, Castricum

De dag dat we weer naar huis moeten, wat ontzettend jammer.
We hebben het zo fijn gehad in Canada.

We kunnen gelukkig tot laat in ons huis blijven zodat we rustig naar het vliegveld kunnen. Dus rustig ontbijten, nog lekker even zwemmen en dan om twee uur richting Vancouver.

Eigenlijk verloopt alles soepel, we vliegen terug met Lufthansa en hebben weer prima plekken. Zo'n vlucht vliegt dan letterlijk voorbij. En korte overstap in München en dan in een bijna miniatuur vliegtuig weer naar Amsterdam.

Heerlijk gegeten met Theo en Hennie, dat is een fijne thuiskomst! Daarna nog even een borreltje bij ons lieve buren en Wouter. We zijn er allemaal weer. We gaan allemaal rond elf uur naar bed zodat we het minst last hebben van de jetlag en worden wakker van Noah om zes uur die springlevend is. Danique volgt niet veel later. Zo heb je wat aan je dag 😂.

Wij hebben enorm genoten van onze reis en hebben van meerdere mensen gehoord dat onze verslagen zijn gevolgd, wat leuk om te horen!

Na 23 dagen, bijna 3500 km en veel avonturen en belevenissen, kunnen we wel zeggen dat Canada echt het einde was!