Dag 20: Parksville, luier dagje

Canada, Parksville

Wat hebben we lekker uitgeslapen! Half tien pas wakker, wij zelfs eerder dan de kids. Koen was al heel vroeg en heeft boodschapjes gedaan en Starbucks koffie gehaald. Erg luxe.

Daarna gewoon in onze tuin gezeten met de iPad/Netflix/Ajax. Even rustig aan dus. Halverwege de middag gaan we zwemmen en besluiten we uit eten te gaan bij Boston Pizza. Dit is echt een sportcafe/restaurant maar met goede pizza's en pasta's.

Koen heeft echt een grote pizza, ik eet spaghetti met gamba's en de kids een kindermenu.

Omdat ik eergisteren een hole in one sloeg, gaan we nog een keer midgetgolfen. Over de uitslag hebben we het niet deze keer...

Daarna nog even de speelhal in en op naar huis. De dagen vliegen nu echt om helaas. Morgen nemen we de ferry richting Vancouver waar we nog twee nachten hebben voor we terug gaan.

Omdat we echt niet van steden houden verblijven we in Coquitlam, een stuk buiten de stad. Waarschijnlijk gaan we voordat we gaan vliegen nog wel even Vancouver in maar we hebben een buitenzwembad in onze achtertuin de komende dagen dus veel doen we waarschijnlijk niet, gewoon lekker even bijkomen van al het moois dat we hebben gedaan.