Bomen vol met sinaasappels

Spanje, Benicàssim

Vandaag weer een voorspoedige reis. We zijn vanmorgen de grens met Spanje over gegaan. Het weer is goed, alleen kale bomen laten zien dat het winter is. Maar niet alle bomen zijn kaal. Na Barcelona was de snelweg omzoomd met boomgaarden vol roze en wit bloeiende amandelbomen. En met sinaasappelbomen die vol hangen met rijpe vruchten. In Benicàssim is er mogelijkheid om te overnachten op parkeerplekken langs een aantal straten, tientallen camperaars maken hier van gebruik. Wij zijn naar de zee gewandeld (foto 1) onderweg kochten we een net mandarijnen, direct van de kweker! En echt, zo zoet en sappig hebben we ze nog nooit geproefd.

Wat heerlijk om jullie te zien zo. Geniet met volle teugen.... Dikke kus van ons

Janine 2016-02-04 19:58:13

Oh wat klinkt dat geweldig!! Die bloeiende amandelbomen en sinasappelbomen met zoete vruchten.. Spreekt tot de verbeelding. Hier bloeien de keelpijn en verkoudheid ;-) Groetjes Wilma en Johannes

Wilma 2016-02-04 20:14:44

Wat leuk om de verhalen te lezen. Fijne vakantie nog, groetjes Arend en Rie.