Yellowstone National Park

Verenigde Staten, Yellowstone National Park

Zo wat is Yellowstone groot zeg.
Eerst zijn we bij West Thumb het central Basin geweest klein maar erg mooie pools en doordat het vlak bij het meer is zag je het kruiend ijs op het land een mooie combinatie.
Warm water bronnen en ijs maar doordat het nog koud was, was er dus ook veel stoom te zien dus minder pools.
Deze hebben een mooie Blauw of groen oranje kleur, er waren ook wat modder poelen en geisers.
Daarna natuurlijk naar Old Faithful "the must have seen", wel lang hoor dat wachten maar de ooo's en wauw's waren niet van de lucht.
heel spectaculair allemaal, van het Upper Geyser Basin bijna wij vonden de Artemisia en de Mirror pool het mooist
Het Biscuit basin was ook mooi vooral toen we in de buurt bizons zagen
Ook hebben we een coyote een mannetjes elk gezien en een roofvogel

Leuk om dit allemaal weer eens te zien. De Mirror pool ken ik niet. Ik vond de Morning Glory pool het mooist. Jullie hebben al een hoop gezien.

Ron en Monique 2017-05-25 10:39:08

Wat mooi daar en een hartvorm van de geiser is vast voor jullie bedoeld. ❤️