Op naar Cedar Lodge

Verenigde Staten, Groveland

Nu gaan we naar ons hotel vlak bij Yosmite Valley, daar blijven we 1 nacht om lekker te douchen het is prachtig weeer.
Nou Yosmite Valley was echt prachtig hoor en ook voordat we hier in kwamen was het al mooi vandaag ook weer veel gewandeld,
we zijn nu reuze fit hoor met al dat wandelen en Ron en Monique; San Fransisco is niet het enige met veel op en af paden, maar
het is hier zo mooi met watervallen en zo, dan vind je het niet erg om te wandelen.

Monique wat geweldig dat jullie zo genieten.Je fotos zijn ook prachtig,ik blijf je volgen.De groeten uit Zwaag.

Ria Jong 2017-05-03 09:09:35

Monique en Marcel, wat ziet het er allemaal prachtig uit. Wij genieten met jullie mee. Prachtige foto's en verhalen. Graag tot het volgende verslag.

Ank van Steenis en Gerard Laan 2017-05-03 10:15:08

Klinkt allemaal prachtig! En wat zijn de foto's mooi! Wat een avontuur!

Marijke en Max 2017-05-03 20:33:24

Wij genieten weer met jullie mee hoor. Wij hebben ook in Cedar Lodge geslapen. Ron en Yoram hebben nog in het riviertje daar geslapen. Ben benieuwd wat jullie van het hotel vinden. Leuke foto's weer trouwens.