Capital Reef

Verenigde Staten, Torrey

Nou daar gaan we weer, deze keer naar Capital Reef.
Onderweg zijn we nog gestopt om foto's te maken en een wandeling naar een meer wat een eind omhoog wandelen zeg, voordat we het meer zagen.
Chriss lake heet het onderweg op road 12 naar Capital Reef.
Hoe dichter we naar Capital reef gingen hoe meer mooi uitzicht we kregen, zoveel moois om te fotograferen je weet gewoon niet wanneer je stoppen moet.
Bij het park hebben we gekozen voor scenic road een hele geweldige route om te zien.,ook door Fruita de naam zegt het al fruit dus boomgaarden langs de route.
Nog door de narrows gelopen dit is een Canyon waar de rivier droog staat lekker moe dus.
Marshmallows geroosterd lekker hoor.
Jammer genoeg lukt het niet om foto's te downloaden, alleen de verslagen dus deze houden jullie nog te goed

Jammer dat de foto 's niet willen lukken. Jullie hebben al heel wat gewandeld, mooi hoor! Hoe bevalt het verblijf in een kamper? Lekker verder genieten!

Marijke en Max 2017-05-15 19:58:05

Wat maken jullie prachtige natuurfoto's🏔🚁🌸🌲