Zion dag 2

Verenigde Staten, Springdale

Angels Landing here we come nou het begin was een mooi betonnen pad die steil omhoog ging pfff daar krijg je het wel warm van,
maar toen kwam Angels Landing tjonge jonge moeten we daar omhoog, Marcel voorop om aanwijzingen te geven hoe je het beste kon klimmen.
Er waren wel kettingen om je te helpen maar toen inenen niet meer en ja ik durfde een stukje zonder kettingen daar was een mooi uitzicht te zien, daar ben ik dus gestopt en meerdere met mij.
Je kon daar aardig zitten daar heb ik op Marcel gewacht tot hij weer terug was dat duurde meer dan een uur.
Toen moest ik nog terug dat ging gelukkig goed met enige moeite ben gewoon te klein voor het klimmen haha ja dat moest ik ook ja lachen omdat ik er zo moeizaam vanaf kwam. nou dat hebben we ook weer gehad poeh hè.
Het was by the way niet zo mooi weer jammer genoeg, best wel koud brrr dus het uitzicht was wat minder.
S'avonds hebben wij de Wachmen Trail gelopen een stuk steil naar boven ,heel veel bloemen gezien erg mooi.
Het uitzicht was schitterend met de ondergaande zon achter de bergen het weer was inmiddels opgeknapt.

Jammer dat je de top van Angels Landing niet gehaald hebt Monique maar je hebt denk ik evengoed van het mooie uitzicht kunnen genieten. En ja de "Walters Wiggels" voor je aan de Angels Landing begint is al een behoorlijke klim. Geniet van de rest van jullie mooie reis.