Zion

Verenigde Staten, Hurricane

In Zion blijven we 3 nachten lekker is dat wel om wat langer te blijven, mooi berglandschap 🗻heel rood allemaal we hebben een wandeling 👣gemaakt naar Emerald pool.
Dit pad was goed te belopen, voor ons nu geoefende wandelaars haha. Het uizicht was hier weer owesome zoals de Amerikanen zeggen.
Er waren ook wat bloemen te zien van cactussen en wat ander planten erg mooi we zijn om half 5 weer terug bij de camper.
Later is het wat gaan regenen 🌧mooi om mijn reisverslagen te schrijven en koffie te drinken.
Er is hier zo veel te zien allemaal dus Marcel is nu een wandeling gaan maken hij liever dan ik nu maar hopen dat hij weer terug komt. 😂

lekker toeristische gekleed. Mooie foto's hoor. geniet ervan

wil 2017-05-10 06:57:17

Indrukwekkend allemaal! Groetjes!

Ank 2017-05-10 10:12:07

Wow, bloeiende cactussen!

Nathalie 2017-05-10 23:23:58

Ja in Zion kan je vele mooie wandelingen maken. Zoals de Weeping Rock trail of de Riverside walk met een stukje Narrows door het water (als ze de stroming niet te hard is). Zion Overlook is ook heel mooi en goed te doen. Jullie gaan vast ook de Angels Landing doen? Succes! Het is een uitdaging maar heel mooi als je de top bereikt hebt. Wel voorzichtig doen natuurlijk! Enjoy!

Ron en Monique 2017-05-11 00:11:52

wil je straks nog wel terug