Treinoverval😂

Verenigde Staten, Etna

Heerlijk geslapen in een kingsizebed wat lag dat lekker zeg wat een luxe.
Om elf uur zijn we met de Heber City trein gegaan de omgeving was erg mooi, maar de trein erg langzaam.
Tjee zeg volgens mij gaat Bello nog harder zeg.
En toen kwamen de treinrovers 😂 erg vermakelijk Texas🌵 Kate hete ze en ze kwam om een geldkist te roven.
Ze had haar compagnon mee, in het kistje zat een eend.
Dus hadden ze een gijzelaar nodig, toen bleek haar compagnon de sheriff te zijn.😐
Erg vermakelijk haha wij blij dat de treinreis korter was door een overstroming van het gebied.
Dus na de treinreis weer op weg nu naar Wolfe Den Lodge.
Onderweg hadden we nog sneeuw, mooie plaatjes voor kerst lekker vroeg dit jaar.
Bleek ook dat ik mijn routeplanner een staat niet had gedownload maar geen paniek we hebben kaarten.
Ja dat was zo'n klein stukje.
Nu zitten we dus in Wolfe Den Lodge cabin erg leuk met beer motieven

Kan je teminste een sneeuwballen houden in de lente!

Nathalie 2017-05-20 11:57:29

Sneeuwballen gevecht.

Nathalie 2017-05-21 23:00:55

Hoi Monique en Marcel ,net even alle reisverslagen gelezen, jeetje van zien jullie mooie dingen zeg. Leuke foto's en leuke verslagen. Wat een Avontuur . Mijn vakantie is voorbij 😂 Mag morgen weer beginnen. Tegen jullie wil ik zeggen geniet er nog maar lekker van voordat je het weet is het weer voorbij. Groetjes