Moab

Verenigde Staten, Moab

Vandaag zijn we in Moab.
Langs de highway 24 zijn we nog gestopt bij Duke's Slickrock, dat was even lekker zeg refiil your koffie and eat grillfood.
We zijn ook in Goblin valley geweest dat was even leuk zeg al die wat wij zagen op paddestoelen lijkende vormen, we waren daar weer snel weg wel even een ijsje toe.

Langs de wegen die we volgden waren hele prachtige landschappen te zien,van vlak naar bergen en visa versa.
We wilden ook even naar dead horse point maar dat bleek verder te zijn dan we dachten jammer genoeg.

Prachtig Monique en Marcel, wat een mooie reis en dan al die indrukken. Ongelooflijk! Geniet ervan en doe voorzichtig. Lieve groetjes.

Ank 2017-05-16 09:49:44

geniet er van mooie omgeving en nog meer fijne dagen

Gerard 2017-05-16 17:21:34

Houdie cowboy Billy en Calamity Jane! Staan jullie benen alweer recht na het paardrijden? En wat een kuiten /conditie zullen jullie hebben na al die stevige klimpartijen... Maar wat zien jullie veel moois. Bedankt voor de prachtige foto's en verhalen!