Positano

Italië, Positano

Nou komt ie....ik denk wel het hoogtepunt van onze reis!! In Februari zijn Gert en ik op een avondje gaan zitten met de kaart van de anwb van Italië en hebben zo onze reis uitgestippeld met een fles wijn erbij en zie hier het resultaat! Rome achter ons gelaten en dwars door Napels heen te hebben gereden zijn we richting de Amalfi kust gereden, met Positano als einddoel.
Na nog een aantal tunnels te hebben gehad kwamen we in een paradijs terecht.
Nou Niek wij zijn jouw golfje meer als dankbaar dat hij dit kon. Want zonder Gert als chauffeur waren we hier nooit kunnen komen. In een wegje waar je maar amper kunt rijden kwam een bus ons tegemoet en moesten we een eind in zijn achteruit. Klamme handjes had ik....
Parkeren is ook een verschrikking maar we hadden uiteindelijk een plekje. Toen zagen we gelukkig de B&B.
Villa Casola.....adembenemend!! Hoog op een berg met een lange trap ervoor. Ezels hebben ze hier voor het vervoer van voedsel en andere voorraden, want je kunt hier alleen maar te voet komen. En wat we toen zagen, niet meer normaal, ik heb nog nooit zoiets moois gezien, We waren er allebei stil van en hebben zitten genieten. Een heel mooi huis waar ze 4 kamers in verhuren met verschillende terrassen met ligbedden en zitjes.
Je mocht gewoon alles gebruiken en in de keuken kon je alles pakken. We zijn een paar trappen afgedaald en naar een familierestaurant gegaan om te gaan eten, weer geweldig!! Wat een geweldig uitzicht........
Morgen willen we het Pad der Goden gaan lopen, maar eerst morgenvroeg ontbijten op het terras van Villa Casola.....We wanen ons als een koninklijk stel.

Ik zag al iets langskomen op de app van Linda en het ziet er echt geweldig uit! Volgens mij veel mooier dan op de plaatjes die we hier in NL hebben bekeken ;-) veel plezier nog en leef morgen maar lekker als 'God in Italië'. Cin cin!

Robbert 2016-08-16 22:07:15

Ahhh al zoveel leuke verhaaltjes! Ik heb ze net in een stuk achter elkaar gelezen en de foto's bekeken. Gods wat is het mooi zeg! Je hoeft niet naar de andere kant van de wereld te gaan om mooie plekjes te zien en dit bevestigt het! Ik ben zo blij dat het nu ook jullie tijd is om lekker te genieten samen. Blijf zo doorgaan en verlies je hart in het mooie Italië! (dat hebben jullie allang gedaan..) Ik kijk uit naar jullie volgende verhaaltje. Liefs

Debbie 2016-08-17 05:51:44

geweldig lekker genieten

mama 2016-08-17 11:14:22

Wauwwwww geen woorden voor wat mooiiiii paradijs op aarde schatjes nooiiiiittttt meer naar huis lekker genieten xxxx

Toontje 2016-08-19 08:37:42

Dank jullie wel voor jullie lieve woordjes