gasthof Schwanen

Duitsland, Buggingen

De eerste reisdag is helemaal goed verlopen. Lekker easy aan gedaan. We zijn een heel eind langs de snelweg binnen door gereden want op de snelweg zelf stond een lange file en ja dat gaan we natuurlijk proberen te vermijden. Nou dat is helemaal goed gegaan en we hebben de file steeds een beetje via de weg waar wij op reden op de snelweg kunnen bekijken. Lekker halverwege zijn we met de kap open gaan rijden en heerlijk genoten van de vele wijnstreken die Duitsland te bieden heeft.
Rond 4 uur zijn we bij Gasthof Schwanen aangekomen en dat was echt een mooie idyllische locatie, kijk maar eens naar de foto's. Toen was het natuurlijk tijd voor een lekker potje bier voor Gert en een heerlijk kannetje witte wijn voor Kaatje.....
Daarna een douche genomen op de verdieping, maar was gewoon keurig. Dit pand is dan ook maar liefs van 1897 al in familie bezit, dus ik neem aan dat dat wel goed zit.
Na een verkwikkende douche genomen te hebben zijn we lekker gaan zitten eten op het binnenterras. Heerlijk gegeten, een kalfschnitzel met salade en pommes. Altijd lekker als je in het zuiden van Duitsland bent.
Na de maaltijd tijd genomen voor een lekkere zomeravond wandeling. Terug bij het gasthof aangekomen lekker even genieten op het terras van een heerlijk kopje koffie om daarna naar boven te gaan om nog even tv te gaan kijken en lekker te gaan slapen. Want morgenvroeg willen we weer lekker uitgerust aan de volgende trip naar Italië beginnen na de fruhstuck uiteraard!
Ciao xxx

Wat leuk om te lezen zussie dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben nog heel veel plezier schatjes op jullie mooie vakantie naar Italie lekker genieten dikke xxxxxx Hans Toontje en de kids xxx

Toontje 2016-08-14 20:04:57

karin en gert veel plezier samen

mama 2016-08-14 20:33:39

Het plezier straalt van jullie reisverhaal af ....! Ik snap het met die strakblauwe lucht en die mooie plaatjes .Blijf genieten samen , liefs van ons Xx