Tenuta Primero Grado

Italië, Grado

Gisterenmiddag op de camping aangekomen en onze intrek in de Coco Sweet gemaakt. Beetje tussen een caravan en bungalowtentje in. Alles uitgepakt en heerlijk een paar dagen genieten op de camping. Ronald en Marjon en Lex en Menno zijn hier ook nog en Niek en Carlijn zijn samen met opa hier naartoe gevlogen. Deze middag hadden we besloten om een boot te gaan huren om met zijn allen naar Madonna di Barbana te varen. Dat is een heilig eilandje in het water waar een grote kerk staat en waar nog echte paters rondlopen. Echt een bijzondere mooie plek. Daar aangekomen hebben we geproost op de nagedachtenis op onze lieve zorgzame moeder en schoonmoeder en lieve oma Joke. Zij zou het geweldig hebben gevonden dat wij daar zo met zijn allen zaten.
Na een tijdje gezellig te hebben gezeten zijn we terug gevaren om ons klaar te gaan maken om heerlijk boven in het restaurant te gaan eten om zo alvast de 80e verjaardag van opa Gérard te vieren met als hoofdgerecht een grote zeebaars in het zout. Lekker hoor!
S'avonds nog een drankje in de Afenbar genomen en daarna lekker gaan slapen. Want de volgende ochtend moest Gert Niek weer vroeg naar het vliegveld in Triest brengen. Jammer dat hij niet langer kon blijven, maar hij moest terug om een herexamen te maken. We hebben heerlijk geslapen en nu gaan we even lekker van een paar luie camping dagen genieten. Lekker zwemmen in het zwembad , wat overigens wel erg koud is. Brrr maar wel lekker verfrissend. Zo ook heerlijk aan de zee gezeten en lekker aan de beachbar....
Carlijn kon nog een paar dagen blijven en zo hebben we nog met zijn drietjes lekker genoten van het weer en we zijn s'avonds nog gezellig in de stad Grado gaan eten.
De volgende dag heeft Gert Carlijn weer naar het vliegtuig gebracht en gaf mij mooi de tijd om onze spullen te gaan verhuizen naar de caravan, waar we nog heerlijk met zijn tweetjes hebben genoten.
Op maandag hadden we besloten om de caravan toch maar af te gaan breken, zo gezegd zo gedaan, en zo waren we rond een uur of 3 helemaal klaar en zijn we toch maar aan gereden, want we konden niet meer in de caravan slapen, was geen plek meer over. Ach dan gaan we maar ergens in Duitsland slapen toch? Zo gezegd en zo gedaan, zijn we die avond in Wirt in Loiderding aangekomen, waar we overigens vorig jaar ook al hadden overnacht, en wisten dat het hier goed was. Wel wat ouderwets maar gewoon goed voor weinig geld. Ook heerlijk gegeten.
De volgende ochtend na het ontbijt zijn we verder gegaan met de terugreis.
Na 5000 km te hebben gereden zijn we veilig thuis aangekomen en kregen we net voor we thuis waren het bericht dat Niek was geslaagd terwijl hij op introductie was op zijn nieuwe toekomstige school, de NHTV in Breda! Proficiat Niek!
En Linda kreeg op deze dag ook te horen dat ze was aangenomen op een advocatenkantoor in Nijmegen. Gefeliciteerd meid, knap gedaan!

Wat een thuiskomst......en wat een geweldige vakantie hebben wij gehad!!!

Nou ff genieten niet rijden maar relaxen dat ik ook heerlijk. Leek wel dat gisteren Gert zijn dagje was met zijn auto's ... waren stuk voor stuk vette auto's en toch maar blijven dromen Gert wie weet ooit. Leuk dat jullie gisteren voor even allemaal samen waren en Gert zijn moeder in mooie herinneringen weer hebben beleefd. Ook namens ons gefeliciteerd met zijn vader .... proost op nog heel veel mooie jaren. Mis jullie en tot snel 😘

Monique Pittens 2016-08-24 16:53:46

Fijn om samen de verjaardag van Gerhard te vieren en natuurlijk Joke te herdenken ...Lekker op de camping ook heerlijk, nog even genieten deze week , Liefs van ons , p. S. het is hier op dit moment ook hoog zomer , Xx

Net 2016-08-24 17:22:27

Trouwens super vette auto's die Ferrari s , helemaal jou ding hè Gert ,idd. ook om van te dromen ....Xx van ons

Net 2016-08-24 17:26:52

Wat een mooie verhalen en wat rustgevend om te lezen. Dan heb ik het nog niet over die foto's gehad.. Wat een plaatje zeg en die auto's.. Terrecht dat je Gert bijna niet mee kreeg! Gert, laten we op een dag alles bij elkaar gooien en er een uitkiezen!! Wahhh!! Trouwens, als daar iets mee gebeurd en je moet iets van Ferrari laten vervangen.. Mm laat misschien toch maar hangen haha! Nog van harte gefeliciteerd met jullie pap en geniet lekker met zijn alle van paar dagen rust in jullie (soort van) tweede thuis. Liefs

Debbie 2016-08-25 02:35:36

Mooi hoor! Nog gefeliciteerd met je vader en schoonvader! Geniet er nog maar lekker van! Groetjes, Tom en Gerdien

Tom & Gerdien 2016-08-25 07:49:16

geniet nog evenhet is zo om tot ziens

mien en piet 2016-08-26 09:56:10

Allemaal heel hartelijk dank voor alle reacties die wij van jullie hebben mogen ontvangen xxx