Gili Trawangan - dag 8 en 9

Indonesië, Nusa Tenggara Barat

Zowel vandaag als morgen hebben we geen programma en kunnen we rustig aan doen. Om te beginnen lekker uitslapen! Tot een uur 10 dan wel, anders krijgen we geen ontbijt.
Daarna zijn we naar het strand gegaan. Het hotel heeft een privéstrandje met lekkere ligbedden. De eerste dag was de zee vrij wild, waardoor het niet makkelijk was om de zee in te komen en het erg vermoeiend zwemmen is. Tijdens het snorkelen hebben we wel al mooie vissen kunnen zien. Britt natuurlijk niet, zij durft niet, bang dat de vissen aan haar voeten gaan knabbelen. 😃
De tweede dag was de zee veel rustiger en beter om te snorkelen. Wat was het mooi om te zien. Het was net alsof je in een aquarium zwemt!
's Avonds hebben we gegeten in een restaurantje aan de zee. Omdat het de eerste avond goed was bevallen waren we er de tweede avond teruggegaan, maar dat viel een beetje tegen. Blijkt dat zo'n eiland toch nadelen heeft, zo krijgt men niet elke dag nieuw waar. Verschillende dingen waren op, zoals cola en frietjes. Toetjes waren er ook niet voldoende, maar dat was meer een inschattingsfout van de kok.

Morgen gaan we weer terug naar Bali waar we de laatste dagen in Kuta zullen doorbrengen.