Heenreis - dag 1

Indonesië, Bali

Wat ging de wekker vroeg! Om half zes vertrekken, zodat we op tijd zijn in Amsterdam.
Een file onderweg hadden we enigszins ingecalculeerd, maar niet gedacht dat we in een file van 16 km terecht zouden komen.
Gelukkig waren we toch op tijd. Alleen de man die onze auto zou stallen was niet zo blij met ons. Op de afgesproken plek stond niemand te wachten en heb hem moeten bellen. We waren een uur te laat en zijn planning kwam door elkaar. We hadden iets moeten laten weten, maar hadden daar totaal niet aan gedacht. Nog geen 2 minuten later stond hij bij ons en was al helemaal bijgedraaid en heel vriendelijk. Zal wel zijn geweest omdat Erik erbij was, durfde hij niet meer! 😉

Inchecken en door de douane ging vlekkeloos en vervolgens hup het vliegtuig in!
Dacht dat Mick zijn iPad wel nodig zou hebben in het vliegtuig, maar iedereen had een eigen scherm waarop je spelletjes kunt doen en tv kunt kijken. Tijdens de reis hoefden we geen honger te lijden. Voldoende versnaperingen, drinken en maar liefst 2x warm eten.
Na een reis van 12 uur kwamen we aan in Singapore.