Ubud - dag 3

Nederland, Bunde

Vannacht heb ik niet zo goed geslapen. Werd wakker van mezelf omdat ik met mijn armen om me heen aan het slaan was. Dacht eerst dat ik het me verbeeld had dat ik een beest hoorde in onze kamer, maar even later hoorde ik het geluid weer! Moest mezelf er met licht ervan overtuigen dat er toch echt niets in onze kamer zat. Toen ik even later in het donker naar het plafond keek zag ik hem zitten! Durfde zelfs het licht niet aan te zetten en Erik moest eraan geloven. Hij kreeg bijna een hartaanval toen ik hem wakker maakte en zei meteen dat het een lamp was, maar ik geloofde hem natuurlijk niet. Omdat hij het licht niet zo snel kon vinden heb ik toch zelf het licht van de telefoon aangezet. Oh, het is inderdaad een spotje! 😂 Gelukkig kon ik toen de slaap weer vatten.

's Ochtends werden we gebeld met het verzoek ons te melden bij de hotelmanager. Bleek het reisbureau contact te hebben gehad en bood hij voor de overlast1000x excuses aan. Als compensatie konden we van kamer wisselen (wat niet veel uitgemaakt zou hebben, dus daar hebben we vanaf gezien) en kiezen uit een gratis maaltijd of een massage. Voor Britt en mij de massage en voor de mannen natuurlijk eten! 😃

Na het ontbijt zijn we naar het Monkey Forrest gegaan. Het was op loopafstand, maar wat was het warm!
In het park hebben we banaantjes gekocht om aan de apen te voeren. Britt had er gelijk één aan haar been hangen! Ze zijn zo brutaal, je moet echt opletten, want voordat je het weet gaan ze er met je spullen vandoor.

Omdat we morgen alweer vertrekken naar een ander hotel was de massage voor Britt en mij alleen vanmiddag mogelijk en dat hebben we dan ook gedaan.
In de namiddag hebben we een rondje Ubud gedaan, omdat het overdag te warm is en al vroeg donker wordt.