Redondela, 15,8 km

Spanje, Redondela

Gisterenavond hebben we heerlijk tapas gegeten op een pleintje in de stad. Eerst wilden wij ergens anders eten, maar van de dingen die we wilden bestellen was de helft niet aanwezig. Toen maar een ander restaurant gekozen. Later op de avond troffen we nog 3 Zwitsers (2 zussen en van de een de man) waar we mee hebben zitten praten en later aan de bar in het hotel een carajillo hebben gedronken. Dat kenden zij nog niet.
Het was vandaag fijn wandelweer. Zon, een windje en rond de 22 graden.
De tocht was weer mooi met veel natuur. Maar ook flink klimmen en een stijle afdaling. Dat vonden mijn knieën niet zo leuk. Ondanks de extra steun van 2 kniebanden.
Nu maar even aanzien hoe het morgen gaat, anders gaat André lopen en ga ik met de bus naar de volgende plaats.
We zitten nu in een particuliere herberg, dat is niet zo massaal en slechts 8 bedden op de kamer. Het voordeel is ook dat de bedden opgemaakt zijn. Morgen weer een hostel.

Wat vervelend dat je knieën laten weten dat ze er zijn, ik hoop voor je dat het morgen meevalt en dat jullie samen kunnen wandelen, wel zo gezellig. Redondela is een gezellig plaatsje hé, wij hebben door vorig jaar mooi weer gehad en op een terras met een pilsje + tapas heerlijk zitten te genieten. Ik hoop dat jullie dit ook gedaan hebben. Succes voor morgen. Buen Camino

Gerda Reijne 2015-09-03 21:10:34

Nou moet ik je eerlijk vertellen dat ik ook niet weer wat een caragillo is, zal wel een heel lekker slaapmutsje zijn. (hoor ik later nog wel). Fijn dat jullie tot nu toe mooi wandelweer hebben en de tocht schiet al aardig op. (Beetje jammer he?, gaat soms te snel) Houd je knieën heel Ginie, beter een dag of wat rustig aan dan forceren, je hebt alle tijd. Er komen nog een paar mooie tochten aan, dus blijf lekker genieten samen en we wachten weer graag op het volgende verhaal. (Tot nu toe heel leuk geschreven) Groet, Cor