Barcelos, 16 km.

Portugal, Barcelos

We hebben echt weer in een herberg geslapen. Een van onze kamergenoten heeft zolang liggen draaien en hoesten dat het lang duurde voordat wij in slaap konden vallen. Nu lagen we er al vroeg in, maar dat is des pelgrims.
Vanmorgen al om 5 uur begon de eerste te rommelen. Er vertrokken al diverse mensen om 6 uur terwijl het nog donker was.
Wij gingen pas om 8 uur op pad om eerst te ontbijten. Na het ontbijt de regenkleding aan want het regende behoorlijk.
Bij de gasten van afgelopen nacht waren 4 bijzondere mensen. 2 paters uit Brazilië, 1 pater uit Colombia en een Italiaanse dame. Ze werken alle 4 op Sicilië. Een van de paters liep op blote voeten.
De tocht van vandaag was de eerste 7 km door de natuur.
Verder passeerden we veel kleine dorpjes. Na ongeveer een uur werd het droog. We hadden weer geluk.
Rond half 2 waren we op de plaats van bestemming. We slapen in de gemeentelijke herberg tussen allemaal jonge mensen.

De zon schijnt weer,we hebben een paar dagen regen gehad en harde wind.maar nu is het weer warm aan het worden.We zien dat jullie er ook `zin in hebben dus lekker doorgaan.liefs Harry en Trudy

Trudy en Harry 2015-08-28 10:57:57

PRACHTIGE FOTO'S EN MOOI VERSLAG HOOR. GENIET VAN ALLES WAT JE OP JE WEG TEGEN KOMT. LIEFS VAN ONS. FRANS EN ANNY. XXX.