Villa Cha, 16 km.

Portugal, Villa Cha

Na een goed ontbijt met verse jus en sloeber koffie vertrokken we om 10 voor 8.
Lekker temperatuur van 18 graden. Na ongeveer een kilometer moesten we een trap op, maar wat een geluk, er was ook een lift. Goed voor een pelgrim met slechte knieën.
We hebben bijna de hele dag langs de kust gelopen, eerst over de boulevard en later over een pad van houten vlonders .
Het was genieten. De temperatuur liep op naar 25 graden, maar een heerlijke zeewind maakte het erg aangenaam. Wij hebben vandaag diverse pelgrims ontmoet waaronder een Nederlandse die de zelfde route loopt als wij en een Ier die de kustroute neemt. Ook zagen we 2 dames uit Denemarken.
Tegen 2 uur waren we op onze bestemming bij bar Sandra.
Daar werden we hartelijk ontvangen. Achter de bar is een huis waar kamers verhuurd worden aan pelgrims. De was wordt gratis voor ons gedaan en vanavond wordt er voor ons gekookt.

Het echte pelgrimeren is begonnen en wat geweldig dat de was wordt gedaan en er wordt gekookt, dit is luxe op de camino. Een hele fijne wandeldag voor morgen. Buren Camino

Gerda Reijne 2015-08-25 17:54:13

Wat een luxe en aangename dag! Geniet ervan; het zal vast niet overal zo zijn.!

Gonny 2015-08-25 18:02:48

Begint op een vakantie te lijken. Heerlijk geniet ervan!

Jolanda 2015-08-25 18:17:09

Heerlijk toch als de was word gedaan, en er gekookt word voor jullie. geniet er maar lekker van! En wat een prachtige foto's!

Carla Op t Hoog 2015-08-25 19:43:49

Dat klinkt heel goed en ziet er ook nog eens goed uit. Mooie foto's, goed weer en een fijne wandeling. Leuk dat je ons zo volledig laat meegenieten, (net of we meelopen). Ga zo door, we wachten met spanning op het volgende verslag. Wij duimen voor mooi weer en jullie doen de rest.

Cor 2015-08-25 21:10:33

Geweldig zo langs de kust en een heerlijke zeewind,waar je een ander mens van word, letterlijk en figuurlijk Knuffeltjes van hier en blijf lekker doorgaan.