India: Off we go...almost then!!

Nederland, Breda

Hallo allemaal,

Van 31 oktober tot 1 december zullen wij door India gaan reizen. Met de hulp van Jacqueline van The Lost Columbus (thelostcolumbus.com) hebben we een reis uitgestippeld door de deelstaten Rajasthan, Uttar Pradesh en Madhya Pradesh. Aan het einde sluiten we af met een aantal dagen strand in de deelstaat Goa.

Via deze blog proberen we jullie regelmatig op de hoogte te houden van onze belevenissen waaronder natuurlijk een bezoek aan Varanasi, de Taj Mahal, de Pushkar Camel Fair, Diwali in Jaïpur, de overnachting in een woestijtent vlakbij Pakistan en natuurlijk het koninklijk paleis waar we te gast zijn!

Na de reis zal ik alle reisverslagen en (kwalitatief goede) foto's op mijn eigen website gaan plaatsen (www.theglobetrotters.nl ).

Hopelijk lezen jullie de verslagen met net zo veel plezier als wij tijdens deze reis hopen te gaan hebben!

Paul en Marlie

test

test 2015-10-16 13:42:00

Jouw link via de email werkte niet. Derhalve gezocht op Paul en gevonden. We gaan het zeker volgen. Groetjes.

Kees Jacobs 2015-10-17 10:57:35

Leuk man... INDIA!! ;-)

marjolein 2015-10-27 09:24:22

Ben benieuwd! Veel plezier samen!

Kim 2015-10-27 15:44:09

Top!!! Ik wens jullie een onwijs gave reis toe! Ik zal proberen het zo goed mogelijk te volgen.. Heel veel plezier, ga genieten van al het moois wat je te zien krijgt! Dikke knuff voor beide van je "ouwe" buuf.

Annelies Spaan 2015-10-27 16:46:46

Leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk!!!! Kom maar door met de verhalen:-) hele goede reis en heeuuuul veel plezier gewenst!! kusjes!! šŸ˜˜šŸ˜˜