dooiweer

Vanmorgen vroeg was het 7 graden , heel veel wind en verder de hele dag zeikregen. Geen gezellig en lekker weer.
Omdat ik geen kinderbezoek verwachtte kon ik de huiskamer gebruiken als sorteercentrum voor de lego. We hebben bananendozen vol en ik ben op kleur gaan sorteren. Dat heeft me tot vanmiddag 16 uur gekost en nog een klein restantje maar echt geen zin meer. Ik wil nog steeds de legotreinen gaan bouwen. Dat gaat makkelijker als je niet elk steentje in dozen vol hoeft te zoeken. Ik heb gewoon pijnlijke vingertoppen van die steentjes en mijn nagels zijn kapot door het steentjes van elkaar af halen. Morgen maak ik het af.
Tussen de middag heb ik weer lekker gegeten. Ik had Kipkorma gemaakt met Naanbrot. Ik merk dat Jan nu ook weer meer gaat eten.
Kreeg een leuk nieuwtje te horen en dan heb ik het weer helemaal naar mijn zin.
Ook een nieuwtje wat mijn kleinzoon Björn aan gaat, hij heeft vol vwo advies gekregen op alle vakken. Niet dat we daar aan getwijfeld hebben maar wel leuk om het bevestigd te zien.
Het is vandaag ook hieper de piep voor Jeroen die 39 geworden is .
Ik denk dat ik straks nog maar een keer in de infrarot ga want mijn rugpijn en spierpijn is nog steeds hevig. Dan weer lekker mijn bed in en tv kijken.

Ik app tegenwoordig regelmatig met Jordy, ik kreeg nu een foto van hem en zijn medebewoners op zijn nieuwe woonplek. Jordy is de jongste daar zo te zien.

Denk maar goed om jullie zelf!!!