We mogen nog niet klagen

Oostenrijk, Kleinsölk

Zaterdag 23 juli
Ik vind dat wij nog steeds niet mogen klagen over het weer, ze geven steeds heel erg slecht weer op maar we hebben nog steeds redelijk weer. Vandaag bewolkt en af en toe de zon en vrij warm. We konden zonder jas of zo boodschappen doen en op het balkon zitten zonder kou te leiden.
Het spetterde af en toe maar daar hoefden we zelfs de jas niet voor aan te doen.
Naar Liezen gegaan om boodschappen te doen ,samen met Jan geluncht en bepakt en gezakt weer terug. Peter de Wit belde, ze komen morgen koffie drinken, ze zijn op vakantie in Reit im Winkl dus niet echt heel dichtbij. Maar helemaal tof dat ze voorbij komen.
Jannick is weer naar de McD en is morgen vrij, maar hij gaat wel naar de zwemtraining.

En ik ben echt nog veel meer geschokt dat iemand zo maar jongeren, kinderen bewust kan doodschieten. Ik heb diep medelijden met de ouders en familie.

Amy Winehouse is dood, ook al was het te verwachten is het toch jammer want ze was een groot artieste. Ik hield van haar muziek en haar paradijsvogel uitstraling.