zomerbiatlon Papendal

Oostenrijk, Schladming

NK Zomerbiatlon Papendal, 2e plaats

Hoi mensen
Weer een berichtje van mij.
Na een turbulent jaartje, kan ik niet geheel ontevreden zijn. Het had vele malen beter gekund, maar het zat er niet in.
Voor Jorran, zonder internet is het moeilijk kijken op de KNSA site!!!
Maar Jorran wel gefeliciteerd met de winst op Papendal. ja lezers ik ben mijn titel kwijt aan hem omdat ik problemen met mijn wapen in de wedstrijd kwam ik al gelijk op achterstand en die kon ik niet meer inlopen. Wel staat mijn Nederlandse record nog steeds overeind.
En ik had de 2e plaats dus ik mag niet zeuren.
Ik heb de laatste weken weer flink aan de stok met mijn Oostenrijkse trainer, eerst moest ik verplicht mee op de trainingskampen ondanks de hoge kosten, ik mocht dan niet de trainersopleiding volgen voor skileraar want dat viel in dezelfde periode en nu ik een tegemoedkoming van school kreeg om mee te gaan mag ik niet mee van hem.
Hij doet werkelijk alles om mij kwijt te raken, en dat lukt hem toch echt niet.
Ik ga het schooljaar nog een keer over doen en hoop dan een betere ondergrond te krijgen want het is al 2 jaar op mijn tenen lopen omdat ik aan alle eisen van de school moet voldoen ook al ben ik buitenlander en moest ik alles nog leren.
Ik ben zelf niet ontevreden want van 15 onvoldoendes naar 3 is geen slechte prestatie vooral omdat ik het jaar gelijk met zwaar onvoldoende begon omdat ik begin schooljaar geopereerd werd en gelijk de eerste dag dat ik terug kwam uit Nederland repetities kreeg en allemaal vijven had. Dat is het laagste dat je hier kan hebben. Ook al was ik overgegaan dan had mijn moeder al op school geregeld dat ik toch een jaar zou overdoen. Ik wil graag naar de Matura na deze school en dan moet ik toch betere cijfers halen.Vooral de Duitse grammatica blijft een probleem.
Ik ga nu eerst een weekendje naar Murau naar Katja en we gaan dan naar 2 popconcerten. Kaartjes van haar opa gekregen.Daarna pak ik mijn trainingen weer op en ga richting winterseizoen.
Ik laat me niet kisten en zal wat bereiken in mijn sport.

2 augustus 2007 21:41 | Door: cherique jannick je hebt het goed gedaan, de 2de plaats is toch ook mooi;-) liefs cherique