Werk genoeg

Dienstag 4.August
Gelijk al een zonnige en warme dag 29 graden bevalt ons wel. Hoewel we ook wel bezig zijn en het druk hebben. Maar of je de ramen en deuren open kan hebben of niet maakt me toch wel uit.
Alvast 1 badkamerhangkast , die hier al hing leeg gemaakt en er af gehaald . Jan heeft ook nog haakjes enz. Weggehaald , gaatjes gesmeerd en de wand die we als eerste gaan verven omdat daar de verwarming weer tegen aan komt schoongemaakt. Allemaal kleine dingen maar moet wel gedaan worden. Als de cv monteur morgen komt vragen we hem om de radiator er af te halen zodat we tijd hebben om te gronderen en te lakken voor er de nieuwe tegen aan zet. We hadden al veel afval , Jan brengt het dan allemaal naar beneden en neemt als hij naar boven komt een doos mee naar boven, laminaat, wandtegels en vloertegels. Die moeten toch naar boven. Daar plaats voor gemaakt in een hoek van de slaapkamer zodat het beneden weg is als ze daar de Pelletheizung gaan aanleggen. Jan heeft al veel sloophout van uit de ruimte waar de Pelletopslag komt buiten gezet. Ook al de grote grindtegels die er eerst in lagen naar buiten gesjouwd. Jannick boft maar met zo´n vader.
Net werd ik door Jannick gebeld of ik morgen ook de hele dag kan oppassen want Ingrid moet morgen de hele dag werken ipv 15-21 uur. Nou dat maakt dan ook niet meer uit.
We hebben middag gegeten en Theresa doet nu haar slaapje. Jan gaat straks weer werken.
Vervelen doen we ons niet en veel vrije tijd hebben we ook niet. Jannick werkt ook lang vandaag van 8 tot 19 uur en Ingrid van 6.30 tot 19.30 dus we leiden allemaal aan hetzelfde , geen tijd , veel te doen , geen idee wanneer.
Nog 25 nachtjes slapen.........................................en dan?