Het lijkt wel hoogzomer

Oostenrijk, Schladming

Dienstag 5.April
Na een vrij warme nacht begon de dag door het saharazand met een soort nevel. Het saharazand doet de Dachstein extreem smelten alles is dicht nu ze komen 3 meter sneeuw te kort. Ondanks dat de zon niet rechtstreeks scheen werd het erg warm met 24 graden en toen in de middag de zon helemaal er door heen kwam was het gewoon heet. Nu 19 uur en nog steeds een 19 graden.
Maar geloof het of niet ze geven ook bij ons de komende dagen sneeuwval op tot 700 m. We wachten maar weer af, aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed .
Vanmorgen een beetje dit en een beetje dat gedaan, Jannick kwam koffie drinken en werd weggeroepen brandweer dat er iets met een mestwagen die leeggelopen was, was bij het station in de buurt. Jan was naar de huisarts voor recepten en het leek erop dat ik Theresa moest gaan halen toen Jannick belde dat hij alweer terug was en zelf Theresa gelijk ging halen. Ik het eten onder tussen gemaakt en we konden met zijn allen aan tafel. Lekker andijvie stamppot met spekjes en lekkere gehaktbal.
Dan woorden met Jan, heb ik een jaar geleden een afspraak bij de oogarts gemaakt was een paar weken terug verzet door de oogarts en dan zegt hij dat hij morgen niet gaat omdat hij het appartement moet doen. Op zich niks mis mee maar dan had hij veel eerder moeten afzeggen en de afspraak verzetten. Hij loopt gewoon weg als je er over spreekt dat dat niet kan en dan word ik heel erg boos. Ik zeg hem het staat ook in je agenda in je telefoon en hij nee hoor , Jannick was net aan het kijken of de agenda werkte en dat deed hij en het stond er ook in. Dan zegt hij vorige week niet hoor. Grrrrrrrrrrrrr het staat er al een jaar in en al een paar weken op de nieuwe datum. Eigenheimer! we hebben met zijn allen een gedeelde agenda kunnen we van elkaar zien wanneer iets kan of niet kan. Nu ga ik morgen met Jannick naar de oogarts want hij had de 27e een afspraak die hem slecht uit komt omdat ook Ingrid een afspraak tegelijkertijd voor Theresa in Salzburg bij de oogarts gemaakt heeft. Dus de oogarts gebeld en de afspraak omgeruild dus ik morgen met Jannick en Jan de 27.
Dan met Jan naar Schladming gegaan en inkopen gedaan en terwijl Jan werkte genoten van het zonnetje . Ik kwam Anne tegen met haar 2 dochters dat was heel lang geleden dat ik die gezien had maar ze wonen al een poos in Schladming. Ik was net koffie gaan drinken toen Jan belde dat hij al klaar was. Dus hem gevraagd kom maar naar de Stefflbäck je koffie staat klaar.
Dan naar huis waar we verwelkomt door Theresa werden o nee Opa werd verwelkomt. Theresa kwam ook nog even boven verklappen dat Mama een Geburtstagtorte gebakken had. Dus Jan oh dan ga ik gelijk naar beneden om er van te eten. Theresa NEEEEEEE OPA hij moet nog afkoelen.
De boodschappen opgeruimd en avondeten

De fotos van Olivia en Pepijn ingescand, had ik van Kirsten gekregen toen we bij hen waren.