Heb nu Franse vrind om mee te stappen

Italië, Sutri

Gisteren bleek bij het avondeten in de monastario dar er nog een pelgrim waa gearriveerd. Een zekere Jean-Louis uit Toulouse. Hij had gisteren 45km afgelegd. Dat had ie gedaan om net zoals ik dinsdag in Rome te arriveren teneinde woensdag de audiëntie van de Paus bij te kunnen wonen. Hij had dus 2 korte etappes samengenomen en zich ook nog 10km verlopen. Het eten gisteravond was simpel maar goed en toereikend. Heb desondanks weer niet goed kunnen snurken. Dit keer was het bed gewoon waardeloos. Maar goed m’n Franse vrind en ik besloten samen op te lopen en aan het eind van de dag snurken we samen in 1 hotelkamer om de kosten te drukken. Het kan snel gaan; vrinden maken op pelgrimstocht.
Vandaag ging de route door hazelnoot boomgaarden en het bos. Het was koud hoewel het zonnig was. Kon pas aan het einde van de dag m’n jassie uit. We verblijven nu weer in zo’n oud stadje Sutri en onderweg kwamen we er door nog 1 Capranica. Leuk hoor al die oude stadjes maar het is zoveel van hetzelfde. Het maakt niet zo’n enorme indruk meer op me als toen wanneer ik San Mignano binnen kwam lopen.

Yesterday night another pilgrim arrived Jean-Louis from Toulouse. We decided to team up and walk together. We even share a hotel room tonight in order to save cost.
Today it was cold. Walked all day with jacket only after noon the sun got warm enough to take jacket off. The road today was nice through hazelnut groves and the woods. We are in Sutri now. Again such a nice old place but therevis so much of this. It is all the same old small cities and I notice I am not that impressed by it that much any more like I first walked into San Miniato. 3 day to go and it looks like will go to Pope audience.

Leuke muts!

Betty 2018-11-17 17:26:59

De aller aller laatste loodjes ! En dat de dakota 20 het zo goed blijft doen, geweldig. Groet, Geert

Geert Ruidenberg 2018-11-18 16:07:20

Welcome to Rome or it's for tomorrow?