Pieterpad

Nederland, Boxmeer

Vannacht sliep in in prachtige villa met reuze aardige mensen in voor een praatje. Ik blijf het bijzonder vinden zomaar bij iemand in huis.
Gisteravond telefoneerde ik even met Betty. Ze wilde weten wat ik deed voor warm eten. Niet zoveel eigenlijk. Ik merk dat ik terugval in routines die ik vroeger deed op mijn fietstochten. Ik koop wat brood en melk en fruit en vleeswaren en dan peuzel ik dat s avonds lekker op. Roomboter zit standaard in de rugzak. Dat kan ook niet anders want als ik op plaats van bestemming ben aangekomen dan weigert de ene voet nog een poot voor de andere te zetten en ja dan kom je niet ver naar een restaurant. Overigens gisteravond maakte m’n voet een uitzondering. Ik heb dus voor de verandering eens lekker warm zitten eten met zowaar een bier die prima smaakte. Vanavond is er weer de normale kost die overigens ook prima is. Ik had verwacht dat ik steeds enorme trek zou hebben, maar die heb ik niet.
Vandaag was het weer een mooie wandeldag. Er was een beetje regen in de buurt van Malden. Maar toen liep ik net door het bos en speelde het bladerdak m’n pleurepleu. Nijmegen uitlopen was een beetje saai maar het Pieterpad was leuk met een minitraining stijgen een dalen.
Momenteel te gast bij Lia en Harry en Boxtel. Wat een aardige mensen gezellig ook. Ik mag ook een wasje draaien hier. Dat zal Betty zeker een goed plan vinden.

Last night I slept in a beautiful villa. The inhabitants were very kind. I believe it is pretty extraordinairy that there are people that let strangers sleep in their home for a small fee of 20 eur.
Betty called me yesterday. She wanted to know what i do with hot food. I said: no hot food for me. I recon do the same type of routines when i was doing my cycle trips 30 years or so ago. I buy some food at the shop and eat that at destination. And there is no alternatieve in doing so because my one foot does want to put itsself before the other so i do not het any far with a foot like that. Yesterday it made an exception though. So i could have a nice warm meal and a beer that tasted well.
Today walking conditions were fair again. There was a pinch of rain but that was harmless. I did not need to get my poncho out. I get more and more in rural area which is beautiful and peaceful.

Hai Ad, wat een geweldige en lieve mensen heb je al ontmoet zeg nog veel wandel plezier groetjes van Jolanda Rob en lies

Jolanda rob en lies 2018-08-20 18:42:41

Oja en gelukkig een boom gevonden hihi gr van Jolanda Rob en Lies

Jolanda rob en Lies 2018-08-20 18:46:38

Welkom in Brabant, "want daar brandt nog licht"

gerard en margriet 2018-08-20 19:11:42

Wandel je het Pieterpad helemaal af?