Las Vegas

Verenigde Staten, San Bernardino County

Vanochtend weer vroeg opgestaan. Zijn toch steeds vroeg wakker. Heb in dit lawaaihotek toch een uurtje of vier slaap gehad. Erg moe nog, maar idee dat die spuit al wat helpt. Volop in de 2 kuren nu dus opknappen gaat nu vast snel. Reizen nu ook naar een betere luchtvochtigheid voor de astma.
Het ging prima om LA uit te rijden. We gingen via de 10 en daarna de 15. Veel gelezen over dat de route saai is. Wij houden ervan. Heerlijke route de I15. Afstand LA-LV valt ons ook erg mee tot nu toe. Even gestopt bij een Wallmart bij de splitsing 15/40. Goede keuze. Jeroen als (ex)brandweerman en veiligheidskundige die BHVers opleidt. Autobrand op de parkeerplaats. Mooi gevaarlijk bezig die BHVers zelf te blussen en er zelfs onder te gaan liggen. Er knalde ook wat. We hebben toch maar de ramptoerist uitgehangen door foto’s en film te maken. Kan Jeroen mooi gebruiken in zijn trainingen hoe het NIET moet. En uiteraard de Amerikaanse brandweer die arriveerde even op foto en film.
Veel drinken ingeslagen en een en ander aan lekkernijen en brood.
Iets na drie uur waren we al in Vegas. Is ons ontzettend meegevallen. Zonder onze lange uitgebreide stops incl boodschappen zou het slechts 4u rijden zijn. Dat is weinig voor als je ook LA uit moet. We keken onze ogen uit. Hotel NewYorkNewYork. Inchecken aangegeven graag rustige kamer ivm afgelopen 2 nachten zonder slaap in Venice. We zaten dus net bij de rollercoaster 10e verdieping. Dit heeft de mevrouw netjes aangepast naar de 39e verdieping zo der extra kosten met ook nog eens fantastisch uitzicht. Deels op de strip. Hier word ik blij van. Net even heerlijk relaxed gezwommen, douchen en zo aankleden en eens even zien wat Vegas in het donker is straks en ergens eten. De meneer in de lift die koffers van iemand naar boven bracht tipte ons al, dus eens zien of we daar dan hapje eten. Kip met wafels klinkt wel goed. Ja ik weet nu al. Hier wil ik wel langer blijven als 2 nachten. Maar ja..... we zeiden al.... Als we 12,5 jaar getrouwd zijn met de beide jongens (over goed 5 jaar). Oeps als ze dit lezen houden ze me er aan...
Het is uiteindelijk een burgertje geworden en die wad niet echt lekker. Volgende avond maar eens weer kijken. Na het eten zijn we richting het bellagio hotel gelopen. De fonteinen gezien. Prachtige show. Moet toch ook wel aan Alfred denken. Hoe hij vroeger dit in het klein bediende bij attractiepark Slagharen...
Er kwam zo vermoeid wel heek veel op ons af. Dus toch maar teruggegaan naar het hotel om eerst wat slaap te pakken.

Mogen wij dan ook mee? Lijkt me mooi feestje 😀

Robery 2019-09-06 09:49:20

Leuk uitzicht en je kan de hele dag vliegtuigen kijken.

Peter 2019-09-10 00:45:53

Mogen wij dan ook mee? :)